Tuesday, June 23, 2009

luahan hati...

dh lame rsnyer aku xtulis post dlm bhse Melayu...bkn sbb aku aku suke,cume aku ingin melatih semula kebolehan ku untk menulis dlm bhs english.tp untk post kali ni,biar la dlm bhse melayu blik.hahaha...
Ya Allah,telah kau anugerahkan pada hambaMu ini pelbagai anugerah.dn krna itu aku sesungguhnyer bersyukur ats nkmt2 yg tlh Kau kurniakan...
Tp kini perasaanku sedih.kerna kesilapnku aku telah membuat orng lain sedih...aku xmahu menyakiti perasaan orng lain.tp hambaMu ini xprnh lari dr kesilapan...buat ms ni,aku xde tmpt aku nk bercerite slainMu.Ku tahu smua berlaku ats tkdirMu,tp aku rs sgt sdh ttkala teringtkn ape yg telah berlaku.Adkah aku akn kehilangan ksh syng itu?ksh syng yg membuatkn aku bhgia d ump ni?
Ku tahu tiada kasih yg lebih agung dr kasihMu,namun aku hnyer manusia biasa yg juga dambakan kasih syng manusia.Kau anugerahkan kasih syng kepada aku yg x prnh merase kasih itu,dn kini adkh kerna kesilapan ku itu,Kau akn trk kmbali nikmatMu itu dr ku?
Ampunkanlah hambaMu yg hina ini kerna meragui perancanganMu.Ya Allah,Kau tenangkanlah hatiku ini sbb next week minds dh nk start.Aku tkt jika mslh ini akn menyebabkn aku menjd kurng stabil dr segi emosi dan mengganggu tnggungjwbku sebagai faci minds nnt.Sesungguhnyer Kau lebih mengetahui diriku ini bagaimana.sekian.

1 comments:

KiLauAn_BiNtAnG said...

salam..
itulah hidup..
adekalenye kite xdpt ape yg kite nak
tp kite sering dapt pe yg kite perlukan,ingatperancangn Allh itu lah yg terbaek..chayok!!!