Thursday, December 31, 2009

aku insan yang lemah

Assalamualaikum..
Skng ni aku bosan,sekadar nk luahkan perasaan.Hahaha.ngade je bnyinyer.

Aku hanyalah hambaMu yang lemah ya Allah
namun ujianMu kadang-kala amatlah beratku rasa
kutahu bahawa Kau tidak menguji hambaMu melebihi dari apa yang mampu ditanggung
Ya Allah
ku pohon padaMu kekuatan dan ketenangan untuk menempuhi ujianMu ini
aku redha menerimanya kerana Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untukku...
cuma aku tertanya-tanya apakah sebenarnya yang Kau sedang tunjukkan padaku
sebab hambaMu ini sangatlah hina dan lemah
kupohon padaMu agar kudibimbing ke jalan yang Kau redhai
Amin

tu je untuk kali ni..
assalamualaikum

2 comments:

WaFa' aN-NiSa' said...

smga dirimu tabah dalam menghadapi ujian duniawi insyaAllah :)

KiLauAn_BiNtAnG said...

salam..
tnp ujian n cabaran
cmne nk jd matang..
tol kan..
everythings happens for a reason..